Procedura przyjęcia
Procedura przyjęcia
Nazwa procedury: |
Przyjęcie do Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubartowie |
Wymagane dokumenty: |
• wniosek o przyjęcie do ŚDS w Lubartowie ; • zaświadczenia lekarskie: - lekarza specjalisty (psychiatry/neurologa) - lekarza pierwszego kontaktu ( lekarza rodzinnego); • aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności.
Wymagane dokumenty składa się w Ośrodku Pomocy Społecznej - właściwym ze względu na miejsce zamieszkania osoby ubiegającej się o skierowanie. (Rozp. MPiPS z dnia 9 grudnia 2010 r. §7 - Dz.U. 2010 nr 238 poz. 1586). |
Opłaty: |
Opłata za pobyt w ŚDS Lubartów na podstawie art. 51 b. ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej z późniejszymi zmianami. |
Przebieg procedury: |
Pracownik socjalny macierzystego ośrodka pomocy społecznej przeprowadza wywiad środowiskowy i przekazuje dokumentację do PCPR w Lubartowie (ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów). Po otrzymaniu decyzji kierującej z PCPR, podpisywany jest kontrakt pomiędzy uczestnikiem a dyrektorem ŚDS. |
Tryb odwoławczy: |
Podany w decyzji wydanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów |
Podstawa prawna: |
Podany w decyzji wydanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów |
Dodatkowe informacje: |
O miejsce w placówce mogą ubiegać się osoby zamieszkujące na terenie powiatu lubartowskiego przewlekle psychicznie chore i niepełnosprawne intelektualnie w stopniu głębokim, znacznym i umiarkowanym, a także osoby z lekkim upośledzeniem umysłowym, gdy jednocześnie występują inne zaburzenia, zwłaszcza neurologiczne.
|
Formularze: |
Wzór wniosku o skierowanie do ośrodka wsparcia |
Dodatkowych informacji udziela nasz pracownik socjalny:
Pani Dorota Oniszczuk
Środowiskowy Dom Samopomocy w Lubartowie
tel.: 81 854 25 83