Procedura przyjęcia
Procedura przyjęcia
do Środowiskowego Domu Samopomocy w Lubartowie.
1. Wymagane dokumenty:
• wniosek o przyjęcie do ŚDS w Lubartowie ;
• zaświadczenia lekarskie:
- lekarza specjalisty (psychiatry/neurologa)
- lekarza pierwszego kontaktu ( lekarza rodzinnego);
• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności.
Wymagane dokumenty składa się w Ośrodku Pomocy Społecznej - właściwym ze względu na miejsce zamieszkania osoby ubiegającej się o skierowanie.
(Rozp. MPiPS z dnia 9 grudnia 2010 r. §7 - Dz.U. 2010 nr 238 poz. 1586).
2. Przebieg procedury:
Pracownik socjalny macierzystego ośrodka pomocy społecznej przeprowadza wywiad środowiskowy i przekazuje dokumentację do PCPR w Lubartowie (ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów).
Po otrzymaniu decyzji kierującej z PCPR w Lubartowie, podpisywany jest kontrakt pomiędzy uczestnikiem a Dyrektorem ŚDS w Lubartowie.
3. Tryb odwoławczy:
Podany w decyzji wydanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów.
4. Podstawa prawna:
Podana w decyzji wydanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów.
5. Dodatkowe informacje:
O miejsce w placówce mogą ubiegać się osoby z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami psychicznymi i neurologicznymi z terenu miasta Lubartów i powiatu lubartowskiego.
6. Formularze: załączniki w zakładce Druki do pobrania.
• Wniosek o skierowanie do ośrodka wsparcia
• Zaświadczenie lekarskie – wypełnia lekarz specjalista: psychiatra / neurolog
• Zaświadczenie od lekarza rodzinnego
Dodatkowych informacji udziela nasz pracownik socjalny:
Dorota Oniszczuk
Środowiskowy Dom Samopomocy w Lubartowie
tel.: 81 854 25 83